Monday 17 September 2007

Tiket Balik Raya!!

Sebenarnya citer ni dah agak lama..masa awal bulan 9 (ke hujung bulan 8?)hari tuh..
aku kena balik kampung ada interview..balik laa naik bas kat Hentian Putra tuh..dekat tempat jual tiket² tuh dia ada tulis, "TIKET UNTUK BULAN OKTOBER BELUM MULA DIJUAL!!!"..maknanya tiket raya tak stat dijual pun lagi..masa tuh 31/8/07 (ooooo..hujung bulan 8 la maknanya)..oklah..aku ingat nak gi try tanya esok tuh kat Petronas depan umah aku...kat situ ada jual tiket Transnasional...

Perghhhhh..sebaik sahaja aku tanya..die kata dah abis...!!! Cube bayangkan dlm masa tak sampai 24 jam...tiket ke Trengganu dah abis!!!! Cousin aku yg ngaji kat UM tu dok merengek tiket dah abis..
abislaaa..pakcik n makcik aku dok menggelabah puyuh...takut anak diorg tak bleh balik...aku ni pun takut gak!!! takkan nak raya kat KL sesorg..tak mau la aku!!!

abislaaa..semua tempat aku call(yg ada jual tiket baslaaa..tiket wayang tak termasuk!!)...yg aku peliknye ayah aku yg drama king tuh relek jer (dia nih bukan bleh raya anak takder tak cukup sorang..nanti nangis!!)...aku dah sibuk² suh die belikan tiket bas dr Trengganu ke KL...

katanya : tiket bas nok wat mende pulok sulong!! mung bukang balik dengan kete ker?
aku terkesima..ha'ah ekkk.. aku kan balik dgn keter..yg aku gi sibuk² dgn tiket bas tuh naper?

2 Pings!!:

DeeN said...

hak hak hampeh tul cik seri neh..!!

Cikgu Era said...

itulaa pasal..tak pasal² nak buat diri sendiri gelabah...