Friday 28 September 2007

TAK KUASA MAK..NYAHHHH

**Uishhh..lebat betul post aku bulan nih...biasalah boss selalu takde..

aku ada citer pasal golongan tak-tentu-orientasi (TTO).

masa tuh aku dgn the tunang gi makan malam kat warung ayu seefood (mmg dia eja camtuh)..depan aku tuh ada 4 org TTO nih..biasalah...kebanyakkan diorg ni mmg suka menarik perhatian org sekeliling..masa tuh dudk pulak blok pandangan tv..org ramai nk tengok bola..mmg sempat la kalau nak perhati dr hujung rambut sampai hujung kaki..
aku pun pelik..cemana laa boleh ada makhluk TTO nih..aku sedar mmg ada kejadian yg Allah jadikan untuk berada di tengah² antara lelaki dan perempuan...tapi itu 1 dalam 1000..kalau dah setiap penjuru ada mereka nih...dah tak bagus untuk kesihatan mata..mmglaa diakui ada diantara mereka yg jauh lebih cantik dr wanita² tulen...tapi secantik mana pun..tp PALSU banggggg..buat apa?

Berbalik pada TTOs yg aku jumpe tuh....

TTO 1 : bukanla nk kutuk, tp cuba korg imagine, mat² rempit tepi jalan tuh, muke samseng tp pakai subang besar ala Jac Victor, pakai lipstik merah menyala, kasut 2 inci, baju ketat sendat padat...muka mat rempit tapi nak jdi minah Auuuww...tak kuasa mak..nyahhh

TTO 2 : biasalaa...kalau Auwww nih biasanya rambut panjang mengurai...reben itu laa..klip inilaaa..tp TTO 2 nih, dahlaa tengah² kepala baru ada rambut, bersepit bagai...kalau adik aku tgk mesti die kata, "Owoohhh, dahi jendul bulih wat padang bola!" Hurmmm..kalau nk jadi wanita sgt..apa kata pakai tudung..ni wat tambah dosa org lain je ngutuk

TTO 3 : sendatnya baju Nauzubillah..tp cutting 40-40-40..bersepah lemak keluar..tak nak tengok block tv...dah semua nampak.. bukanlaa aku kutuk org badan besar...tp jgn la pakai baju saiz XS...wat rabun mata aku jer

TTO 4 : sebab membelakangkan aku..tak dpt la aku nk kutuk...tp nampak pada lengan cam lengan pompuan..tak tahulaa..rambut pun pendek jer..

Sekali bola di tv masuk gol....diorg jerit "GOL!!!!!!!".. kuar sore jantan..faul habisss!!!

5 Pings!!:

13may said...

hahha hahha hahha :D

13may said...

ehh!! jaga jaga...karang depa ngorat tunang awak kang...huuhhu hhuhhu :D

Cikgu Era said...

Uishhh..janganle cakap camtuh en 13May oiiiii....
kes camtuh pernah terjadi...

UNGU said...

hi..salam perkenalan.cool blog!

13may said...

Hi CikSeri,
Selamat Hari Raya
maaf zahir batin...