Thursday 27 September 2007

Terkenang

Tetiba terkenang plak mase bukak poser time jd student U dulu...

Waktu tu..

Time pose biasanya kitorg akan masak nasik..pastu tong² beli lauk..mmg jimat wat camtuh.. masuk tabung 5 hinggit sorg..seminggu tak abis makan..kalau ramai laa..kalu setakat berdua..tak berbaloi pun..

Time bukak poser reramai camtu mmg meriah..seronok..tang berebut yg seronok tuh..tp mase aku final year...sedih siot kena bukak pose sorng..mase tu aku kena wat final year project..presentation kena wat time cuti..so semua org balik kampung..
kat blok aku tuh ada berapa org jer..kat floor sama dgn aku (top floor) ada tiga makhluk jer..aku, sorg budak cina n sorg budak india..tu pun bilik selang jauh²...sib baik bulan pose...hantu setan kena rantai dan aku yakin tentang itu..

so bersendirian laaa aku..nasib baik time tu aku ni minah rempit..so pegi la aku ke bazar sorg2..bukak poser pun sorg²...yang tak tahan tuh bukak pose sambil menaip tuh...yerlaaa..poser poser gak...project tetap kena hantar..masa poser reramai aku sibuk sgt berkawan²...project tak jalan..padan muka aku...

sedih giler..menitik air mata..mase tu lah ingat rumah...tp memandangkan aku wanita gagah..mak aku tanya pun aku wat cool jer...letak je tepon..rs cam nk meraung..tak best siot bukak pose sorang²..takde feel langsung

0 Pings!!: