Thursday 27 September 2007

Aku Hampir Berjaya

Aku hampir berjaya menjahit baju kurung untuk di pakai di pagi raya nanti..aku jahit sendiri...aku sungguh bangga pada diri ini..
(kain murah...6.50 semeter..aku beli 8 meter..takper nanti dah terer, aku guna kain rm65 semeter plak)

Ucapan terima kasih saya ucapkan kepada sifu yg begitu bersabar dengan tahap kelembapan ku..Cik Aisyah, penaja mesin jahit, Cik Atifah, penaja semangat, Ahlul Bait..Cik Anim dan Cik Ayu..amoi kedai yg menjahit tepi, mahal siot rm1.20 sepasang..tp takper sbb cepat, kira okla (mesti die gelak tgk aku potong kain senget benget..)
Ucapan terima kasih ini turut ku tujukan kepada bini abg hashim yang amik upah mahal sgt..kang tak pasal² aku jahit sendiri baju kurung..terima kasih sbb amik upah mahal, kalu tak mesti tak terbukak hati ini nak belajar menjahit sendiri...walaupun hampir hancur la kain tuh, asik jahit, tetas balik..jahit, tetas balik..tp sekurang²nya aku mencoba..

Lps siap jahit baju, nak jahit baju adik aku plak..n nak jahit manik kat baju² itu..Wanitanya aku rasa diri ini..huahahahhaha..

Aku berazam, by raya tahun depan..aku dah tak perlu tempah baju kurung n baju melayu..mesti save giler...$$$$$$$$$$$$$$$$

0 Pings!!: