Friday 1 May 2009

Frustrated!


Frust giler....!

aku sepatutnya pegi KL semalm..amik kete aku yg adik aku guna (die dpt keter buruk lain dr bakal bapak mertua die) so aku amik balik la kete aku...dahlaa balik sekolah dgn keadaan yg bapak punye kelam kabut!

bas pukul 3...balik sekolah kul 1.30pm..aku sampai rumah dah dkt pukul 2...sikit punye kelam kabut aku mandi semayang bagai..katanya org yg nak tolong hantar tu dtg kul 2.15..

siap2 jer..laki aku call...katenye dia dpt last minute task..kene outstation!!!! burn tiket bas RM63...grrrrrrrrrrrrhhhh!!! nak marah pun tak guna! haptuihhhh betul! dah aku kena tinggal sorg2 di hari pekerje! punah harapan nk shoppeng...nk gi tgk anak k suzie...nk jalan² carik pasal..hampesss tul!! sian keter aku si JIBEK tuh..mesti die dah rindu kat aku!


p/s : shida, boleh claim balik tak duit tiket tuh? hihihihihi

rase cam nk pukul org jer!

3 Pings!!:

shidah said...

ala ciannyer dia....
nak claim ea??
blh...
claim ngn tn DSP k....

e d a y u a t e h said...

errkk..
dok tau lok kte ijau tu nme JIBEK..
nme bruk cam kete tu jgak~~ :D

Ummu Hammaad~ said...

haha...
kete pn letak name ye...