Tuesday 28 April 2009

Kami Org Kerajaan!

PM baru ni mcm paham2 lak dilema aku..Macam dirancang-rancang lak..

aku baru dok terpikir-pikir cemana aku nk terus cuti sampai bersalin kat kampung..sebab expected due date aku is on 20th june..dan cuti sekolah adalah 1 June-14 June...
aku ingat nak stay je kat kampung sampai aku kuarkan budak kecik nih..tp sebelum ni..cuti bersalin hanya akan bermula hari kite beranak...tup-tup, kerajaan umumkan cuti bersalin kakikatangan kerajaan boleh start 2 minggu sebelum due date..wahhhhhhh...ini dah kira org mengantuk disorong bantal, siap tilam empuk, selimut tebal dgn aircond!

Ni yang buat aku tak sabar nak ngundi BN nih...huehehehehe! Mari jadi org kerajaan...

2 Pings!!:

shidah said...

undi kak jgn x undi!!!!!!!
pssttt......dah daftar pemilih lum nie sbnrnya?

Cikgu Era said...

shidah: dah laaa...dah ngundi tau hari tuh..