Tuesday 19 May 2009

Jibek is Home!

Aku dah gi KL..dah amik pun budak JIBEK itu!
Die dah dok bertapa kat bangsal (cam kambing plak) depan umah (yg adik aku kata cam rumah tokey ayam nih..ada ker patut?) aku...kebetulan plak org yg dok tingkat atas rumah aku ni gi kursus..so bangsal die JIBEK sebat sementara nak buat bangsal baru! Yahooooo..tambah beban bayar duit dua keter...! Makin kurang la duit untuk aku buang-buang sesuka lutut aku!

Btw, masa gi amik keter tuh, singgah umah sewa lama yg kini didiami oleh kawan aku sekelamin..ada ke laki dia kata muka sembab cam kena sengat tebuan! kuwang asam betul!

takper...sembab ada produk takper...lps bersalin aku overhaul laaa!!!


nota (nak makan) kaki:
aku tgh tunggu cd kawen aku from photog yg bertugas hari itu...yer..aku masih belum dpt cd tuh..padahal tuggu masa nk beranak dah nih...aku dok tnya..mintak die pos..die kata dah pos..guna express delivery..tp dah 2-3 minggu tak sampai²...aku tanya die ada prob dgn posmen ker? sbb ada kwn aku yg lain pun tak dpt cd yg die hantar...pastu die sentap! patutnya aku yg sentap kan? aku yg bayar duit kat die! die plak yg nk hangin kat aku!!! aperhalllll!!!!!

2 Pings!!:

shidah said...

nak skodeng arr jibek dierrr

Cikgu Era said...

shidah : yg tersebik-sebik cam nk nangis bawah garaj tu la JIBEK..silalaa berkenalan!