Friday 13 July 2007

PJJ

PJJ stands for Perhubungan Jarak Jauh...jarak tu pulak bergantung pada tuan punye pemikiran..ada yang kata jarak yang jauh bak Perlis dengan Johor Bahru...
ade yang fikir Seri Kembangan dengan Kajang pun jauh...(tak boleh nak menempel 28 jam sehari tuh kira jauh la gamaknya)..

So setakat ini PJJ aku berjalan dengan agak baik..eventhough sumtimes it makes me feel like 'urgggggggggggghhhhhhhh'...when handphone is the only road to him you have...communications seem hard...we tend to interpret the SMSs wrongly...baca salah nada laaa...salah taip laaa..ini laaa..itu laaa..pastuh..end up gaduh!! tak best langsung...

aku dahlah kaki jeles.. u know, the name "green-eyed-monster" was invented for me...kaki jeles nak mampus....kate kuar makan dgn kawan pun aku dah pikir macam2...but i keep that to myself...takmaula die kata aku ni kaki ngontrol...so sebagai salah seorang ahli kelab PJJ, aku simpulkan do sini important things nak menten the relationship..

1) Honesty - ini plg penting tahap gaban..without this...hancusss
2) Trust - this one goes hand in hand with No.1 - but do keep 1% to yourself..so ada ubat when things turn out the way you dont want it to be...
3) Ape lagi ekkk? Sabar..ye sabar.... - yang ni pun adalah penting...tak sabar nanti boleh jadik macam² ...tak telepon sehari, dah ajak gaduh..sbb tak sabar..so sabar
4) Cemburu - ya itu perlu....up to the right level....(that goes to you writer)
5) Creative - we need this to spice things up...so takdelah relationships tu sejuk kerana jarak... keep the warmth of the love wherever you go...so SPICE UP!!! Surprise..surprise!!!

Hurmmm..nanti aku tambah lg..mana tahu kalau malam ni tgh tido aku terpikir...

****Alamak takde nice quotes laaa..sbb dah lama tak bace buku..so signing out sheeeeeeeeepishly

0 Pings!!: