Friday 2 May 2008

sedikit tenang..

huisssshhh..sedar tak sedar dah bulan Mei...
tak sampai sebulan lg aku akan menderma dara......woooooooooooohuhaahhhaaa...
aku rs aku dah sedikit tenang sekarang..
aku nk kurangkan fikir benda² yang tak perlu...
tumpukan pada benda penting seperti....ermmmm...aku rahsiekan itu dulu..wuahahahahha..
nanti ada anak dara tak ckp umur bace...nguehehehehhe..

ape² pun aku ada benda nk share sempena tiba bulan 5...khusus buat mereka yg ala-ala keadaan nk kawen cam aku..

1) belajar percaya pd partner...sbg partner plak..pastikan diri sendiri..adakah wajar diri dipercayai..sendiri setia..sendiri mau ingat..ingat Era..PERCAYA!!! BELAJAR PERCAYA..!!
2) elakkan berkawan rapat dengan opposite sex..kalau selama ini mmg rapat pun..kurang² kan laaa...jauhkan diri..status kita sudah berbeza..dekat boleh..rapat jangan!
3) belajar jaga mulut...kalau selama ni laser jer..kurg2kanla kalau dengan partner tuh..
4) jgn ungkit mengungkit....pedih woooo..tak suke diungkit? jd jgn suke mengungkit...
5) belajar berkongsi...kalau selama ni duitku..duitku..duitmu bak sini sikit..belajar2laa berkongsi..jgn ingat kongsi katil jer...
6) bagi sedikit ruang privasi pada partner....(aku kena wat nih)

" Ya Allah Ya Tuhanku...permudahkanlah urusan perkahwinanku..jauhkanlah aku dari rasa berbolak-balik pada ketentuanMu..tetapkanlah hati hambaMu ini..aku bermohon padamu Ya Allah..jauhkan kami dari godaan syaitan yang Engkau laknati..kurniakan kami zuriat-zuriat yang akan berjihad ke jalanMu, Ya Allah...Amin...Amin..Amin..Ya Rabbal 'Alamin"

2 Pings!!:

13may said...

Amin!

Nanti kasi kad yea :)

starla said...

patut laaa bersungguh2 bertumpu pada "tumpuan" sekarang....ngeheheheheh