Saturday 26 April 2008

tak baik mengeluh!

betul la kata org..
saat² terakhir nk membina masjid ni mmg sgt banyak cubaan..
air mata setakat nak penuhkan tujuh tempayan pun selamba jer aku penuhkan.....

sabar je yg menjadi peneman..kalau bukan kerana sabar, entah meletup..entah terputus..entahlaaa..tak sanggup nak tulis!!
kalau bukan aku yg mencari pasal, pasal yg dtg carik aku tak pasal²..

org itu ini...entah dr mana timbulnye jadi pelakon tambahan dalam cerita yang aku dan die tgh nk draf nih...
wahai "org itu ini"...nyahla korang... aku tak perlukan korang dalam cerita aku ni..

hurmmm...curiga jgn kata....melimpah² macam banjir kat segamat hari tuh...
rasa tak percaya, rase tak selamat, rase tak yakin, takut, bimbang, risau semua ada...
hati aku ni dah gaya mesin bancuh simen....
makin lama makin berat dek lekatan sisa² simen...kalau tak cuci cepat²..mau breakdown aku nih..

dah down pun sebenarnya...~sigh~

0 Pings!!: