Friday 26 June 2009

Sayala Harith Hannaan..


Hi..saya la Harith Hannaan. The 'toy' my momma was talking about in her last post. memandangkan mama saya masih lg sedang cuba nak membiasakan diri ada orang mengacau tidurnya, terpakselaa saya memperkenalkan diri sendiri. Saya lahir pada 19.6.2009, sehari sebelum tarikh yg Pakcik Doktor tentukan pada pukul 5.16pm di Hospital Hulu Terengganu. Masa lahir berat saya ialah 3.14kg. Mama dok kat labour room selama sejam setengah sebelum saya keluar. Sian mama...sakit die..! Ayah pun ada masa tuh...saya tahula sebab saya kenal suara ayah saya...masa saya dalam perut mama, ayah selalu borak-borak dengan saya...!

2 Pings!!:

cik dila said...

cumelnye harith...lebat rambutnye...
congrats kak era!!!

cik dila said...

salam kak era...
amik award n tag kt ting2 ye..