Monday 5 November 2007

Update tentang Letupan!!

Oooo..dah masuk November..
dah lama aku tak update...bukan sebab sibuk..
(lgpun mmg boss aku bayar gaji untuk aku layan YM, Blog, E-mail...muhehehehhehe..)
tp sebab aku tak tahu nk update apa...nothing new...nothing interesting..
yang tak interesting pun takde...kalau tak, blehle gak aku citer pasal ke tak interestingan hidupku ini..

KECUALI...
aku tambah anak buah lagi..
hari tuh GOBOK n APIT (both pun bukan nama sebenar) dah kuarkan Nurina Zahra binti Mohd Hafiz a.k.a GOPIT




baru-baru nih Cikgu Chipmunk plak kuarkan errr..Erdina Safiyah (tak tau eja betul cemana)...
takde gambor...
dua-dua pompuan...susah sikitla nak berbesan..tp takper, lepas² ni ada byk peluang lagih...

ermmm..sape lagi ekk yg bakal meletup..?

Semoga ramai lagi yg akan menambah umat Muhammad..

Kepada yang masih belum berjaya..takper..Usahalaa dengan lebih Gigih!!!!

**jangan sesape tanye aku pulak bile...aku letup kepala lutut saper yg tanya!!!

4 Pings!!:

13may said...

hai....saya ada satu soalan yg cukup ringkas: Bila?????

hhaha hahha hahah hahha

Cikgu Era said...

13may: biler ekk? bak lutut tuh sinih jap..mana plak budak bom nih.. ~sambil menggagau² dlm laci~

Anonymous said...

mak leh carikan calon tuk u, nok.. nok nak yg ganteng? or yg gagah2 ala2 ciut gitteewwss...
wahaha... eyh... bila lagi?

Cikgu Era said...

tyrexia: dah adeeee dah