Monday 22 October 2007

Bila MMS dah free!!!

Suke betul aku dengan teknologi yang satu nih...kenapa aku suke..ade 5 sebab kenapa aku suke..
1)Sbb free
2)sbb free
3)sbb free
4)sbb free
5)sbb adalah jugak gunanya kamera kat hp aku nih...

sekarg tak mainlaa sms biasa...semua mms..amik gambor dulu..baru hantar msg..
hatta kalau ditanya kemana aku..dan aktiviti terakhir adalah melawat bilik kecik itu..akan kuambil trademark bilik kecil itu untuk kujadikan bukti lawatan...muahahahhaha..sungguh tak senonah!!

tapi aku suke sbb ianya adalah free!!!

4 Pings!!:

13may said...

mana gambar???

huhhu

Cikgu Era said...

gambar kat mms mana bleh tunjuk...!!!sensored!!! juling kang!! muahahahaha

sinaganaga said...

MMS memang free ke weh? Apsal aku tak tahu?

Cikgu Era said...

en.naga,
mmg free...
kalau ko jd aku laa..
ada plan yg boleh jadikan ia adalah free..
skrg ko dah tahu kan?